Returnarea si inlocuirea produselor

Eliodor Outlet doreste sa fie alaturi de toti clientii sai, desi stim ca acest obiectiv este greu de atins, si ca uneori se intampla sa nu fim 100% multumiti, venim in ajutorul dumneavoastra cu toate informatiile necesare, intr-un mod cat mai simplu, pentru cei care vor dori sa restituie produsele cumparate de la noi. 

Conform legii comertului (O.G. nr. 34/2014), Eliodor Outlet accepta toate retururile, pentru a fi schimbate sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport), fara a fi motivate si fara penalitati,  in decurs de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului.

Astfel, aveti la dispozitie 2 modalitati prin care puteti  face asta: prin predarea  catre Curier si prin predarea intr-un Oficiu Posta Romana. Te rugam sa iei in considerare ca transportul poate dura pana la 7 zile lucratoare, in functie de modalitatea de transport aleasa intre cele 2 (doua) de mai sus, cu exceptia cazului cand este trimis via livrare expres.

Ne dorim sa oferim servicii cat mai bune, dar avem nevoie si de ajutorul dumneavoastra, astfel e foarte important sa cititi cu atentie urmatoarele informatii, ce reprezinta conditiile de returnare:

  Inainte de a comanda orice produs, va rugam insistent sa verificati cu atentie produsul pe site.In pagina de descriere a produsului  veti gasi toate informatiile necesare, inclusiv aveti la dispozitie zoom-ul pentru a avea posibilitatea de a studia in detaliu atat compozitia materialului din care este fabricat cat si detaliile acestuia. 

  Returneaza produsul pe care nu il mai doresti in aceeasi stare in care a fost livrat. Asta inseamna: probat, dar nepurtat, fara pete, fara urma de uzura sau rupturi si este complet, inclusiv cu accesorii sau cutie.

  Iti recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetei detasabil;

  Te sfatuim ca inainte  de inlaturarea etichetei sa verificati cu atentie daca este produsul pe care l-ai comandat, daca nu cumva s-a deteriorat pe parcursul transportului  sau in timpul ambalarii si daca este masura dorita.

  Trebuie sa mai stii ca returul produsului fara eticheta de compozitie nu poate fi acceptat;

  Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

  Returul la Posta este valabil pentru formulare cu un singur produs, dintr-o comanda. Daca doriti sa returnati mai mult de un produs dintr-o comanda, va fi nevoie sa folositi Retur prin Curier.

  Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor, in prezenta agentului.

A. Pasi de urmat pentru RETURNAREA produsului:

1.   Intra in Contul tau si acceseaza sectiunea Retururi. Aici vei regasi afisate toate comenzile pe care le-ai plasat si care pot fi returnate conform conditiilor de retur. 

2.  Completati formularul de retur – Formularul de Retur: Selecteaza comanda, apoi produsele, cantitatea si motivul returului; acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.

3. Selectati metoda de plata: banii inapoi in cont bancar sau voucher de cumparaturi.

In cazul in care comanda din care returnezi a fost platita printr-un card de cumparaturi, card de credit sau card de debit, suma va fi restituita in acelasi cont din care s-a facut plata.

Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 de zile de la Retur prin transfer bancar.

Daca optati pentru restituirea banilor sub forma unui voucher de cumparaturi, acesta va fi emis mai repede, imediat dupa verificarea coletului. Voucherul poate fi folosit pentru achizitionarea oricarui produs de pe eliodor.ro si este valabil 12 luni.

4.  Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati - produsul, in punga sau cutia originala, trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu sufere stricaciuni! Daca produsele alese pentru retur au fost insotite de cadouri, trebuie returnate si acestea. 

5.  In colet adaugati - certificatul de garantie (unde e cazul) si o copie a facturii;

6. Trimiteti cu o firma de curierat sau rpin Oficiul Postal Roman coletul cu produsele catre depozitul Eliodor.ro - Bulevardul Alexandru cel Bun, nr.15, bloc E3, Sc B, parter, mun. Iasi, jud. Iasi.

7.  Dupa ce verificam produsele pe care le-ati returnat, vom rambursa contravaloarea acestora/ inlocuirea sau emiterea unui voucher de cumparaturi in functie de metoda aleasa de dumnevoastra.

Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client! 

Atentie! Nu primim colete cu plata ramburs. 

Trebuie sa stiti: un formular de retur este aferent unei comenzi. Daca doriti sa returnati produse din comenzi diferite, va trebui sa reluati procesul de mai sus pentru fiecare comanda plasata.

B. Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei

In cazurile exceptionale in care, Eliodor a livrat un produs defect sau fara eticheta de Securitate atasata si doresti sa returnezi produsul, te rugam sa ne contactezi in aceeasi zi la adresa de e-mail: contact@eliodor.ro. si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Si in acest caz va rugam sa completati Formularul de Retur. 

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

C. Produse livrate gresit 

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati in aceeasi zi sau cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Procedura de returnare incepe tot prin completarea  Formularului de retur si completarea tuturor campurilor de acolo. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti returna produsul pentru inlocuire, rambursarea integrala a contravalorii sau pentru emiterea unui voucher de cumparaturi valabil 12 luni. Va rugam sa completati pentru acest lucru Formularul de Retur. 

Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Eliodor Outlet.

Schimbarea unui produs

Putem schimba produsul returnat cu unul similar, o alta masura (acelasi cod, model, culoare, material), in functie de disponibilitatea stocului.

Daca doriti  sa schimbati cu un alt produs (alt cod, model, culoare, material), se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. Noul produs solicitat la schimb il  vom putea trimite numai dupa ce s-a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in maximum 14 de zile de la retur.

 Culorile produselor

Depunem constant toate eforturile necesare pentru a-ti arata un produs in culorile lui originale. Totusi, datorita faptului ca fiecare monitor poate avea setari diferite, este posibil ca sa vezi culorile usor modificate fata de original. De aceea, nu putem garanta ca ceea ce vezi pe monitor respecta in totalitate culoarea produsului.

Important:

Eliodor.ro  cat si partenerii sai nu accepta returul unor produse ce au fost purtate, care au eticheta atasata produsului inlaturata sau au ambalajul distrus (de exemplu cutiile/saculetii pentru imbracaminte/bijuterii, etc), trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii.

Produse ce fac exceptie de la exercitarea dreptului de retur:

Conform articolului 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere: 

  Produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;

  Produsele desigilate de consumator a caror noua comercializare ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru alti consumatori.

Prin urmare:

Din motive de igiena, produsele din categoria lenjerie intima nu se pot returna.*

* Din aceasta categoria fac parte costumele de baie si lenjeria de corp (chiloti, slipi, sutiene, bustiere, dresuri, sosete, etc).

Conform legislatiei generale comune privind transferul de propietate asupra bunului, aplicata in Romania, produsul este in totala dumneavoastra responsabilitate pana in momentul in care ajunge inapoi la noi.

Conform conditiilor stipulate in art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000, in cazul cumpararii de produse de pe site-ul www.eliodor.ro, cumparatorul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs.

Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz, urmand ca eventualele urmatoare comenzi sa nu se onoreze sau sa se onoreze numai daca sunt achitate in avans.

Aceste politici de returnare nu afecteaza in nici un fel drepturile clientilor prevazute de legea aflata in vigoare.

Daca ai mai putin de 18 ani, informeaza-ti tutorele daca vrei sa comanzi.